אסטרטגיית שיווק והפסיכולוגיה מאחורי הפרסום והשיווק

אסטרטגיית שיווק נועדה על מנת לעזור לעסק למכור יותר, הן כוללות את המיצוב, הבידול, והמיתוג הל החברה, את המיקוד בסגמנט הלקוחות הרלוונטי את מודלי התמחור מיקום המכירה האריזה ועוד.  המקום של הפרסום או ליתר דיוק הפרסומת היא לאסוף את כל האסטרטגיה ולמקד אותה לתמונה אחת, סרטון אחד או ג'ינגל אחד אשר יצליח ליישם את האסטרטגיה השיווקית.

על מנת להצליח ולהשפיע על אנשים בפרק זמן כל כך קצר ולגרום ליצירת פעולה של רכישה או אהדה למותג נדרשת להעשות עבודה מדויקת ומהוקצעת. בהתחשב בכך שרמת החשיפה של לקוחות כיום למידע פרסומי הינה גבוהה ביותר ומגיעה עד לכדי כ 5,000 מסרים שיווקיים ביום ממגוון צורות כגון פרסומות גלויות בעיתונות, אתרי אינטרנט, טלוויזיה רדיו, פרסומות ברות קיימה על גבי המוצרים עצמם כגון לוגואים על רכבים ומוצרי צריכה ועד לכדי פרסום סמוי בתוכן שיווקי, תוכניות טלוויזיה כתבות ועוד. משתמשים בתעשיית הפרסום גם באלמנטים פסיכולוגיים בפרסום, אלמנטים אלו לרב יעבדו על התת  מודע ועל אלמנטים רגשיים אצל הלקוחות וכל זאת על מנת לזכות בתשומת הלב.

 

להלן סרטון קצר אשר מתאר בקצרה אסטרטגיית שיווק ואת ההפסיכולוגיה מאחורי הפרסום והשיווק.