אל תעשו סקרים רק כדי לדעת – תעשו אם אתם מתכוונים לעשות משהו עם המידע שתקבלו!

סקרים הינם כלי חשוב ביותר במערך הניהול העסקי, הן ברמת הקבלת ההחלטות האסטרטגיות והם ברמת הניהול היומיומי.  הסקרים הינם מכרה זהב שנותנים לארגון ידע שמאפשר לארגון להתייעל, להסיק מסקנות ולקבל החלטות.

אנו בטאז מציעים לקהל לקוחותינו שירות עבור ארבעה סוגי סקרים עיקרים:

סקרי מודעות

סקרים אלו נעשים על מנת להבין כיצד והמותג  או שירות נתפס על ידי לקוחות החברה, מהם הדברים החשובים ביותר ללקוחות החברה בעת רכישת מוצר או שרות שאנו מציעים או חושבים להציע, בעתיד.  הסקר מגלה את מידת המעורבות של הלקוחות ברכישת המוצר ועוד. המידע אשר עולה מסקר מודעות מאפשר לעסק להגדיר את האסטרטגיה השיווקית לבצע לה התאמות, להחליט מוצרים חדשים ואף לתת מענה נכון וטוב יותר לצרכי הלקוחות.

סקרי שירות

סקרים אלו נועדות לבחון כיצד הלקוח תופס את מידת השירות אשר קיבל מהעסק ומהי שביעות רצונו. הסקר מאפשר לבחון מה ניתן לשפר לעתיד ומה דברים שעליהם אסור לוותר כדי שהלקוח יהיה מרוצה ויחזור שוב. סקרי שירות ניתן לערוך בצורה מדגמית אך מומלץ לבצעם בשוטף על מנת לקבל מידע מייצג מהלקוחות ולשמר ולשפר את פעילות העסק.

סקרי מדף

סקרים אלו נועדו לתת מידע לחברות ויצרנים על הנוכחות מוצריהם ברשתות השיווק, בהתאם להסכמי הסחר והפלנוגרמות, בהתאם למבצעים ובולטות.

סקרי לקוח סמוי

מטרת סקרים אלו הינה לבחון ולבדוק יישום נהלים, תהליכי עבודה והגדרות אשר  ההנהלה מנסה להנחיל ולהטמיע בעובדי קו ראשון. סקרים אלו נועדו לחזק את יישום האסטרטגיה והתקשורת הפנים ארגונית בארגון על מנת לוודא כי מתקיימת אחידות בסניפי החברה והשרות המתקבל הינו אחיד לפי כל פרמטרי האיכות שהחברה קבעה לעצמה.

אנו בטאז מלווים את כל שלבי הסקר, מרמת האפיון דרך ביצוע, איסוף המידע, תיוגו ניתוח תוצאות וליווי ועזרה בהפקת תובנות ומסקנות יישמות לארגון.