אין קסמים
כמה בא לכם שכולם פשוט ישמעו על המוצר שלכם בן רגע? כדי שזה יקרה אתם מחפשים את כל אותן הדרכים שיביאו את הלקוחות כדרך קסם ובטוחים שיש כזה דבר. אכן פרסום הוא אחד הכלים העיקריים של העסק לייצור תודעה לקיומו ולגרום לאנשים להגיע להתעניין במוצריו/שרותיו ואף לבצע רכישה, אך זה לא קורה בן רגע – אין קסמים.
תחום הפרסום הינו מורכב ואם בעבר הוא דרש מקצועיות רבה בתחום היום הוא גם דורש עדכניות רבה היות ופלטפורמות הפרסום משתנות מתעדכנות בקצב מהיר וכך גם קהל הלקוחות אשר חשוף לפרסום ולקצב המסרים הקיים.
ניהול הפרסום דורש ערנות והתיחסות למספר גורמים:
מטרת הפרסום:
ככלל הפרסומות מתחלקות לשני סוגים , פרסומות CTA אשר הינן קריאה לפעולה ולרב נועדות על מנת להביא לקוחות לחנות או לאתר ולבצע קניה, הסוג השני הינו פרסמות מודעות AWERNESS אשר מטרתן לשמר את המותג במודעות של הלקוחות ולפי האסטרטגיה השיווקית של החברה.
קהל יעד:
רכיב חשוב מאוד בפרסום הוא כיצד ניתן להגיע אל קהל היעד הרלוונטי לפרסום, לכן ראשית יש להגדיר קהל יעד זה, היכן הוא חשוף לפרסום, היכן הוא נוהג לבלות את זמנו, כיצד הוא נוהג להיות מושפע מפרסום ומה מידת מעורבותו בשירות או המוצר אותו אנו מציעים.
מסר:
לרב כאשר אנו מפרסמים אנו מוגבלים במימדים של הפלטפורמה איתה אנו מפרסמים בשטח פרסום, קשר עם הלקוחות, יכולת פילוח ועוד) .לכן יש חשיבות בהתאמת המסר השיווקי והפרסומי לקהל היעד דרך הפלטפורמה הרלוונטית. בנוסף לכך חשוב לשמור גם על השפה השיווקית והמיתוגית של העסק מה שמהווה אתגר אף גבוהה יותר בריבוי פלטפורמות הפרסום שיש כיום.
פלטפורמת פרסום:
בשנים האחרונות עוגת הפרסום הולכת ומתחלקת לפלטפומות הולכות ורבות כאשר לכל פלטפורמה יש את היחוד שלה הן בהיבטים רבים כגון: עלות תועלת, מידייות פרסום ותגובה, קהלי יעד, תקשורת עם לקוחות ועוד. דבר זה מצריך מקצועיות, ידע ובדיקת תועלת בכל אחת מן הפלטפורמות הקיימות.
זמן תגובה:
בעסקים רבים קיימת תופעת עונתיות בה בתקופות מסוימות יש מבצעי פרסום וקיימת חשיבות לקידום ופרסום העסק, בנוסף לכך לעיתים קיים הצורך במתן מענה מהיר לפעילות מתחרים או התרחשויות פנימיות בעסק.
מתן מענה לגורמים אלו כאמור דורש אנשי מקצוע רלוונטיים כגרפיקאים, אנשי קריאטיב, תוכן, אסטרטגיה, ניו מדיה, מתכנתים ואף רכש של פרסום. לרב ארגונים ועסקים לא יכולים להרשות לעצמם להעסיק בעלי מקצוע רבים אשר מתמחים בכל אלה, הן מטעמי תקציב והן מטעמי ניהול אשר דורש התעסקות עם הבעלי מקצוע רבים והבנה בתחומים שונים.
אנו בטאז מעניקים שרותי ניהול פרסום במתכונת של מיקור חוץ. שרותים אלו נעשים על ידי בעלי המתחות בתחומים אלה. העבודה כוללת ניהול ועבודה מול ספקים קיימים של לקוחותינו תוך מתן ערך מוסך הערך ביכולת מתן האינטגרציה , חיסכון בעלויות וזמן ותשומות הניהול .