עמוד הראשון של גוגל – ממהרו, ספר המקומות מוגבל!
אתר הבית של העסק מהווה כרטיס הביקור בחלק מהמקרים, ובחלקם אף הפלטפורמה העסקית והמכירותית עצמה. ניהול נכון של אתר האינטרנט וחשיפתו לקהל היעד הרלוונטי הינו משימה חשובה בתמהיל השיווקי של החברה, שמטרתה לייצר מודעות ובהמשך גם לקוחות מזדמנים ונאמנים.
אתרי אינטרנט לעסקים עברו שידרוג מעמדי עם השנים. אם בעבר אתר אינטרנט לעסק לא היה משהו מחייב לפני שנים חל שינוי והרוב המכריע של עסקים וחברות הקימו אתרים. אולם אם יש לך אתר אינטרנט ואף אחד לא יודע על קיומו – הוא כאילו לא קיים. מה שחשוב הוא הימצאותו של האתר במנוע החיפוש של גוגל עבור מי שמחפש את המוצר או השירות של האתר. כל העניין בקידום בגוגל הופך מכריע מכיוון שמספר המקומות מוגבל, אך כולם רוצים להיות שם.
SEO – קידום אורגני
פעילות אופטימיזציה של אתר האינטרנט למנועי חיפוש נועדה על מנת להביא את אתר האינטרנט לכדי כך שהוא יופיע בעמוד הראשון של תוצאות עבור חיפוש ביטוי מסויים, מיקום גבוה בתוצאות החיפוש נתפס כאמין ורלוונטי ובעל אחוזי המרה (יכולת לייצר לידים) גבוה. מטרתו של גוגל להיות רלוונטי כי זה השירות שהוא נותן ולכן גם על האתר להיות רלוונטי לחיפוש הנעשה.
SEM – פרסום ממומן
פעילות הפרסום הממומן מתייחסת לפרסום בתוצאות חיפוש עבור ביטויים במנוע החיפוש של גוגל. עבור הלקוחות תוצאות הפרסום נחשבות אמינות פחות ממיקומים ראשונים במנוע החיפוש אך אפיק פרסום זה מניב תוצאות מהירות יותר ומדידות בקלות רבה יותר .
תחזוקת אתר
חלק משמעותי מהפרמטרים לקידום אתר במנועי החיפוש וחלק מאסטרטגיית ה SEO הוא עדכון שוטף של האתר. אתר שיקודם על ידי גוגל הוא אתר מעודכן ,רלוונטי, המכיל תוכן בעל ערך לגולשים עצמם שנמצאים באתר. ואת זה בדיוק גוגל יודע למדוד ולבדוק.ניהול נכון של אתר עוזר לשמירה על הלקוחות ובעל יכולת לעניין אותם ולגרום להם לבקר בדפים ובתכנים הרלוונטין ואף להפוך אותך מגולשים סקרנים ללקוחות רלוונטים.
אנו בטאז מציעים שרותים בניהול וקידום אתרים על ידי בעלי מקצוע מנוסים בתחום קידום אתרים, כתיבה שיווקי תוך ראייה כוללת המחברת את הפעילות באתר לאסטרטגיה השיווקית של העסק