להיות מנהל טוב זה גם לדעת לבחור את המנהלים הטובים!
מרקום ( MARCOM ) או תקשורת שיווקית הינו תחום יחסית חדש בעולם השיווק, אשר הלך ותפס חלק מרכזי מתוך ההבנה בחשיבות המסרים השיווקיים ואחידותם בעת שיוצאים מהעסק החוצה.
תפקיד המרקום בכל עסק וחברה הינו החלק היישומי והפרקטי אשר מטרתו הינה ישום המיתוג על כל היבטיו. אלה הפנים של העסק בכל פעם שהוא "יוצא החוצה" וזה בא לידי ביטוי באתר החברה וברשתות החבריות, בנראות סניפים, מוצרים, חומר פרסומי ודפוס, ניוזלטר, תוכן שיווקי, יח"צ ועוד.בחברת טאז מנהלי מרקום , בעלי ניסיון רב בתחום אשר מעניקים ומאפשרים ללקוחותינו לקבל שירותי מרקום מקצועיים במתכונת של מיקור חוץ ופנים