שיווק ופרסום בווידאו עכשיו בפייסבוק
שיווק ופרסום בווידאו הינו כלי אפקטיבי ביותר, מצד אחד היכולת לספר סיפור, לשלב מוזיקה ותמונה להגיע, לרגש ולערער את הצופה הינם הכרחיים על מנת לתפוש את תשומת הלב של הלקוחות הפוטנציאלים וסרטוני וידאו מאפשרים זאת. מצד שני סרטון וידאו בפני עצמו עלול להיות כמעט ובלתי רלוונטי כאשר הוא פונה לקהל יעד מתאים. לצורך כך המשווקים דואגים תמיד לשים את פרסומות הוידאו בצמוד לתוכן אשר מתאים לקהל היעד, שעות צפייה, אתרים רלוונטים ועוד.
ע"פ מחקר של AOL ניתן לראות כי יוטיוב הינה הפלטפורמה החברתית אשר מייצרת לידים בכמות הגדולה ביותר מכל רשת חברתית אחרת, מעבר לעבודה כי יוטיוב הינו אחד משלושת האתרים הנצפים ביותר בעולם עצם זה שיוטיוב הינו אתר מבוסס תכני וידאו מצליח להעביר מסרים שיווקים בצורה אפקטיבית. יחד עם זאת, בעיית איתור קהל היעד עדיין מקבלת מענה. פייסבוק שהיא המתחרה הגדולה של גוגל ( הבעלים של יוטיוב) מאפשרת למקד פרסומות לקהלי יעד ע"פ פילוח דמוגרפי ותחומי עניין, הפוסטים אשר מכילים תכני הוידאו בפייסבוק מייצרים את המעורבות הגבוהה ביותר כך ששילוב של פרסום בפייסבוק אשר מאפשרת פילוח דמוגרפי הינו פתרון עם פוטנציאל שיווקי גבוהה ביותר.
בפייסבוק כמובן נחו ומעכשיו ניתן לבצע שיווק ופרסום של סרטוני ווידאו דרך הרשת החברתית עם היתרון של המיקוד והפילוח הדמוגרפי. מעבר להביט הטכני של כיצד לייצר קמפיין וידאו בפייבבוק המשמעות ברמת הקריאטיב וההפקה הינה גבוהה ביותר, מעתה אין צורך להפיק פרסומת מושקעת ביותר למכנה המשותף הרחב ביותר ולהמר על המסר השיווקי, מעתה, ניתן להפיק סרטון אחד עם מספר גרסאות שונות ולהתאמים לפלחים רלוונטים/צרכים שונים/מגדר שונה. אם בעבר עיקר ההשקעה היתה כיצד לתפוס את תשומת הלב של קהל היעד שלנו, מעתה דרך פייסבוק פשוט ניתן להגיע אליו ישירות ולהיות ממוקד בהעברת מסר רלוונטי