סדנת 4X4 לשיווק

תוכנית שיווק זה חובה!

העסק תקוע ולא מתקדם, הפרסום מביא אנשים לא רלוונטים ואתם לא מצליחים לצמוח  דווקא במקומות והאטרקטיביים מבחינתכם.

סדנת שיווק 4X4 לשיווק עסקי מעניקה כלים לבעלים של עסקים קטנים עד בינוניים. בסדנא יוקנו כלים לבניית תוכנית שיווק ומיצוב נכון של העסק, נלמד עיצד ניתן לבצע פעילות שיווק ללא הוצאה כספית, כיצד בוחנים את פעילות השיווק ונלמד כיצד ניתן וצריך לנהל את מגוון הספקים הגדול בתחום השיווק כיום.

הסדנא עצמה מורכבת מארבעה מפגשים:

מפגש ראשון שיווק ולמה זה חשוב?

מה זה שיווק – היום ופעם

מה זה אסטרטגיה ולמה היא חשובה

התנהגות לקוחות –  מושגים אשר משפיעים על לקוחות: סט בחירה, TOM, הטיות, פרסום, מעורבות

משפך מכירה ( כל הגורמים אשר לוקחים חלק במכירה)

סגירה עם החשיבות של האסטרטגיה ודגש על התהליך מחזורי.

 

מפגש שני  – מחקר לגיבוש אסטרטגיה

לקוחות – מה זה סגמנט, לקוחות שלנו/לא שלנו וגם לא שלנו,מחקר שיווקי

החברה – SWOT,מודל בוסטון

מתחרים/שותפים

 

מפגש שלישי – הגדרת המיצוב וטקטקיה

טקטיקות, סוגים והבדלים בינהם

תהליך המיצוב – בחירת קהל יעד ( פלח שוק), פלח שוק אפקטיבי, מפת תפיסה

מוצר:  אריזה,מגוון, גודל, שם (מסעדה) / שרות – נגישות,זמן,סביבה,מקום…

מחיר: מטרות,עלות/ביקוש, בידול, קו, מיצוב, אדהוק,חדירה.

הפצה: זמין, נמצא/נמכר היכן שמצופה שיהיה

 

מפגש רביעי: קידום ועבודה עם ספקים.

קידום –
פרסום: טבלת השפעה, קהל, מצב,מוטו,מסר (היכן נאמר ומי אומר), צבעים,גוון,מוזיקה,הגעה לעומת כמות פעמים.
יח"ץ:
קד"מ: הורדת מחיר ישירה/עקיפה

עבודה עם ספקים: יישום אסטרטגיה, כיצד לוודא שעובדים נכון, תאום ציפיות מפרסום, סקירה של סוגי ספקים.