פרסום בפייסבוק – איך עושים את זה!

אין צורך לבזבז כסף מיותר בפייסבוק אם קהל היעד שלכם לא נמצא שם. עשו זאת רק בתנאי שהלקוחות שלכם הם קהל יעד פוטנציאלי. במידה ואכן זהו קהל היעד שלכם עשו פנייה נכונה לאותו קהל היעד.
חשוב לציין שכל מה שבוחרים ניתן לשנות גם תוך כדי הקמפיין!
אז מה אם כן אפשרויות הפרסום בפייסבוק:

מודעת פרסום
1. ניתן להגדיר שהפרסום יוביל לדף העסקי בפייסבוק או לדף נחיתה או אתר חברה ( כל לינק שרוצים)מה שמאפשר מאד למקד את הפרסום ולהביא את האנשים לעמוד רלוונטי לפרסום
2.  המודעה מורכבת מכותרת וטקסט תחת הכותרת בתוספת תמונה

קהל היעד
את קהל היעד ניתן לבחור על פי כמה פרמטרים:
1. גיל (טווח גילאים)
2. מין (גברים, נשים או כולם יחד)
3. מגורים ( ישראל או לפי ערים ספציפית)
4. תחומי עניין ( ניתן לבחור אנשים שהתעניינו במשהו מסוים, לדוגמא אנשים שאוהבים את התוכנית "לרדת בגדול" או שאוהבים את ביג אלקטריק – מוצרי חשמל)

תמחיר
1. לפי תקציב יומי או תקציב כולל ( בוחרים אם רוצים שזה יהיה סה"כ סכום לקמפיין לכל התקופה או תקציב יומי לפרסום)
2. לפי הקלקות או הופעות ( כמה תשלמו על כל הקלקה כשמישהו ילחץ על הפרסום או כמה תשלמו על כל 1000 הופעות, שהם יכולות להיות גם של אותו אדם)
3. נותנים המלצה על מחיר ואתם צריכים להחליט מה המחיר

זמן
בוחרים טווח זמן של הקמפיין – מתאריך עד תאריך (כולל שעות)
לאחר שלוחצים על הגהת מודעה ומקבלים אישור – עושים הזמנה ומכניסים את פרטי כ. אשראי.

שימו לב לא ללחוץ פעמיים ולבדוק אח"כ כמה קמפיינים רצים לכם במקביל. רואים את זה ועוקבים לאחר כל הסטטיסטיקות. בעמוד הראשי של הפייסבוק מצד ימין יש אופציה של "מנהל מודעות" ומשם מגיעים לניהול קמפיין.

ניהול
חשוב לקחת בחשבון שאת הקמפיין צריך לנהל. הכוונה היא להיות מעודכן על התקדמות הקמפיין כדי שלא יקרה מצב ש"זרקתם כסף לפח". בזה שאתם מעודכנים על אופן התקדמות הקמפיין תוכלו לשנות ולעדכן אותו בהתאם. בין אם זה לשנות מדי פעם את הסכומים שקבעתם, לשנות ממחיר להופעות לקליקים, לשנות את תוכן המודעה כי תגלו שכנראה אינה מושכת מספיק או לשנות ולמקד את קהל היעד.

רוצים שננהל עבורכם את הקמפיין בתקציב שתגדירו, רוצים טיפים לקמפיין שלכם – פנו ילחברת טאז – פיתוח עסקי ושירותי שיווק ומרקום.



Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.